Rekkalastillinen apua huomenna Ukrainaan

Seurakunnan Ukrainakeräys on saapunut siihen pisteeseen, että viimeisiä lahjoituksia pakataan Kirkonmäen seurakuntatalolla. Huomenna rekkalastillinen tarvetavaraa suuntaa sinne, missä apua tarvitaan. Kiitos kaikille mukana olleille avusta!

Pöydillä keräystavaraa, sukkia, liinavaatteita ja säilykkeitä.

Kirkonmäen seurakuntakodin tilat täyttyivät lahjoituksista. Lämmin kiitos jokaiselle mukana olleelle!

Aamupäivästä Kirkonmäen ovi avautui kiivaaseen tahtiin, kun viimeiset arkienkelit toivat lahjoituksia Ukrainaan. Jälleen kerättiin suuri määrä tarpeellista tavaraa ruokasäilykkeistä petivaatteisiin ja makuupusseista hygieniatuotteisiin. Iltapäivästä viimeiset lahjoitukset pakataan matkaan.

− Sydänlämmin kiitos kaikille mukana olleille! Keräys on sujunut oikein mukavasti, ja nyt meidän kokeneet vapaaehtoisemme vielä laittavat lahjoitukset sutjakasti pakettiin, keräystä organisoinut lähetyskasvatussihteeri Marja Holm kertoo.

Myös paikalla olleet vapaaehtoiset kiittelivät yhteistä tekemisen meininkiä. Työt eivät kesken lopu, mutta touhulla on mieli ja tarkoitus.

Mikäli et tällä kertaa ehtinyt tai huomannut keräystä, ei hätää! Seuraavasta ilmoitettaneen vuodenvaihteen jälkeen. Voit myös viedä väliajalla itsellesi tarpeettomia tavaroita lähetyksen kirpputori Tukipilariin myytäväksi. Nytkin kirppistuotoilla hankitaan esimerkiksi lisää ruokatarvikkeita Ukraina-pakettien täydennykseksi.

2023-10-24 14:08:55.0