Avioparibrunssi tarjoaa lepohetken pariskunnille

Kahvila Rauhassa on tarjolla musiikillinen avioparibrunssi lauantaina 3. helmikuuta. Aamupäivän annista vastaavat Kaisa ja Timo Tuikkanen. Lastenhoito on järjestetty yli 2-vuotiaille.

Pariskunta istuu penkillä järven äärellä ja pitää toisiaan käsistä

Muusikkopariskunta Kaisa ja Timo Tuikkanen ovat mukana myös muussa Sanan Talvipäivien ohjelmassa.

Kahvila-ravintola Rauhassa on tarjolla musiikillinen avioparibrunssi lauantaina 3. helmikuuta kello 10–12. Parisuhteen äärellä ollaan teemalla Rohkeutta rakastaa ja olla rakastettu. Teemasta alustaa muusikkopariskunta Kaisa ja Timo Tuikkanen.

– Luvassa on hoitavaa puhetta ja musiikkia rakkaudesta. Lähestymme teemaa rohkaisevasti ja oman elämämme kautta, sanoo Kaisa Tuikkanen. Moni aamupäivässä kuultavissa lauluista onkin kolme äänitettä julkaisseen pariskunnan käsialaa.

– Olemme musisoineet yhdessä jo seurusteluajoista. Yhteiset laulumme syntyvät keskellä elämää, sen iloa ja ikävää. Usein laulu tekee tuloaan silloin, kun elämässä on jokin prosessi menossa.

Lepohetki järjestyy myös pikkulapsiarkea eläville, sillä lastenhoito yli 2-vuotiaille järjestyy seurakuntakeskuksen Kuuttituvalla kello 9.45 alkaen.

Tapahtuma kuuluu Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan ja Kansan Raamattuseurakunnan järjestämän Sanan Talvipäivien ohjelmaan. Tapahtumaviikonlopun teemana on Toivon kantamana, ja tarjolla on lauantaina 3. helmikuuta myös nokipannukahvit Kirkkopuistossa kello 11–13, jaksamisen ja toipumisen teemoja käsittelevä Elämänkoulussa-tilaisuus seurakuntakeskuksella kello 16 sekä iltatilaisuus Tuikkasten ja piispa Mari Parkkisen johdolla kello 18.

Sunnuntaina 4. helmikuuta ohjelmassa on Yhteisvastuun starttimessu tuomiokirkossa klo 10, jota seuraa päivätilaisuus seurakuntakodilla sekä Huominen täynnä toivoa -iltatilaisuus Otavan seurakuntakodilla kello 17.

Avioparibrunssi kustantaa parilta 30 euroa. Ilmoittautuminen tapahtuu seurakunnan verkkosivuilla 15.–29.1.

2024-01-22 11:05:00.0