Elämäsi kausi- ja kesätyöpaikat esittelyssä TE-livessä 31.1.

Kiinnostaako sinua kesätyö ulkona kauniissa ympäristössä ja mukavassa työyhteisössä? Mietityttääkö, että millaista hautausmaalla on työskennellä? Katso TE-live lähetys keskiviikkona 31.1. klo 13.00 alkaen ja saat vastaukset kysymyksiisi!

Kausityöntekijä leikkaamassa ruohoa hautausmaalla.

Seurakunnallamme on tälle kesälle tarjolla 40 kausi- ja 38 kesätyöntekijän paikkaa, seitsemälle eri hautausmaallemme. Kauniin työympäristön lisäksi lupaamme työntekijöille kannustavan ja monitaitoisen työyhteisön.

Tehtävät ovat monipuolisesti puisto- ja hautausmaa-alueiden hoitoa, mm. nurmikon leikkuuta, kukkien kastelua ja haravointia. Hakijassa arvostetaan positiivista, oma-aloitteista asennetta ja kykyä fyysiseen ulkotyöhön. Tehtävien hoitaminen edellyttää suomen kielen perustaitoa. Työt tehdään arkipäivisin Harjun, Rouhialan, Kirkonmäen, Anttolan, Haukivuoren, Ristiinan, Suomenniemen ja Puumalan hautausmailla

Kausityöntekijä:

• Töiden kesto: 5 kk, 22.4.–29.9.
  • Aiempi kokemus ei välttämätöntä, mutta katsotaan eduksi
  • Haku 4.3. klo15 asti

Kesätyöntekijä:

• Töiden kesto: 1–2 kk, touko-elokuussa
  • Hakea voi ilman aiempaa kokemusta, mutta 16 vuoden ikä vaaditaan
  • Haku 11.3. asti

TE-livessä saamme kuulla työntekijä Henningin kokemuksista seurakunnan hautausmailla työskentelystä. Työn odotuksista, perehdytyksestä ja palkkauksesta ovat kertomassa seurakunnan hauta- ja puistotoimesta työnjohtajapuutarhuri Sirpa Jämsä ja hautaustoimen päällikkö Jaana Nyström.

Pääset seuraamaan TE-live lähetystä 31.1. klo 13.00 alkaen tästä klikkaamalla! Liven tallenne on katsottavissa vielä lähetyksen päätyttyäkin.

Tutustu avoimiin kesä- ja kausityöpaikkoihin ja muihin avoimiin työpaikkoihimme klikkaamalla tästä!

Jaana Nyström
Jaana Nyström