Helposti naimisiin -päivänä yhdeksän paria sai toisensa

24.2. Mikkelin tuomiokirkossa järjestetty Helposti naimisiin -päivä osoittautui hyvin suosituksi.

Kuusi hääkakkua kauniisti esillä.

Vihkimisen jälkeen parit nauttivat hääkakkukahvit seurakuntakeskuksella.

Helposti naimisiin -päivää vietettiin Mikkelin tuomiokirkossa ja seurakuntakeskuksella lauantaina 24.2.2024. Päivä tarjosi helpon tavan mennä naimisiin ilman häästressiä helposti muistettavana hääpäivänä. Mahdollisuus keräsikin paljon kiinnostusta ja lopulta alttarille asteli lauantaina huimat yhdeksän paria.

Pareja vihkimässä paikalla olivat Suomenniemen aluekappalainen Ruut Hanhikorpi sekä hallintokappalainen Henri Koskinen. Hääparien valitsemaa musiikkia olivat paikalla toteuttamassa kanttorit Päivi Karjalainen ja Laura Hintsala. Ennen vihkimistä parit olivat suorittaneet avioliiton esteiden tutkinnan ja ilmoittautuneet tilaisuudeen seurakuntapalveluiden kautta.

Tuomiokirkolla tapahtuneen vihkimisen jälkeen seurakunta tarjosi pareille ja heidän vierailleen kakkukahvit Mikkelin seurakuntakeskuksella. Tarjoiluista vastasi seurakunnan keittiötoimi.

Katso Ruutin ja Henrin mietteet päivältä seurakuntamme Youtube-kanavalla tästä klikkaamalla!

2024-02-26 12:35:00.0