Viikkomessussa mahdollisuus tavata piispa

Seurakuntalaisilla on mahdollisuus tavata piispa Mari Parkkinen viikkomessun jälkeisillä kirkkokahveilla Mikkelin tuomiokirkossa keskiviikkona 6.3.

Piispa Mari Parkkinen

Kuva: Kalervo Pöykkö

Mikkelin hiippakunnan piispa Mari Parkkinen vierailee keskiviikkona 6.3. klo 18 järjestettävässä viikkomessussa Mikkelin tuomiokirkossa. Piispa pitää saarnan ja on läsnä heti messun jälkeen järjestettävillä käytäväkahveilla kirkossa.

– Kahvittelun yhteydessä halukkaat seurakuntalaiset voivat päästä tapaamaan hänet, kertoo viikkomessussa liturgina toimiva rovasti Hilveliisa Ukkonen.

Messun musiikista vastaavat Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan kanttorit Laura Hintsala ja Päivi Karjalainen. Tilaisuudessa kerätään myös kolehti Ukrainan hyväksi Kirkon Ulkomaanavun kautta.

2024-03-01 14:26:00.0