Rukouksen talolla opetellaan kiitosta ja ylistystä

Kristiina Tanhua-Laiho ohjaa kaikille avointa iltapäivää lauantaina 26. marraskuuta kello 14 eteenpäin.
Kristiina-Tanhua-laiho_M.jpg

Tanhua-Laiho toimii Kansan Raamattuseuran työssä kouluttajana, muusikkona ja Tampereen Rukouksen talon ohjaajana.

– Iltapäivän aiheena on, mitä Raamattu opettaa kiitoksesta ja ylistyksestä sekä niiden siunauksesta kristityn elämässä. Päivässä on myös rohkaisua ja vahvistusta omaan ja seurakunnan yhteiseen rukouselämään, kertoo Kristiina.

– Käymme läpi muun muassa hepreankielisiä ylistystä merkitseviä sanoja ja toimivaa rukousta seurakunnassa ylistyksen, Jumalan Sanan, hiljaisuuden ja laulujen kautta, hän lisää. Päivä on suunnattu kaikille rukouksesta ja ylistyksestä kiinnostuneille aiemmasta kokemuksesta riippumatta.

Rukouksen talo sijaitsee Lähemäen seurakuntatalolla (Paukkulantie 27). Talon ovet ovat säännöllisesti avoinna maanantaisin klo 17–19, jolloin paikan päällä rukoillaan, ylistetään, kuunnellaan opetuksia ja tarjoillaan teetä. Maanantai-iltojen lisäksi rukouksen talo on tänä syksynä tarjonnut henkilökohtaista rukouspalvelua tuomiokirkon kryptassa tiistaisin klo 12–14.

2016-11-15 10:35:32.0