Lue, miksi kauppaneuvos Heikki Hämäläinen ristii kädet iltaisin

Heikki Hämäläinen puhuu uskosta ja bisneksestä tänään ilmestyneessä Polku-lehdessä. Polku on Mikkelin tuomiokirkkoseurakunnan ikioma ja sinulle tehty lehti.

Polku-lehden 6/2018 numeron kansi, jonka kansikuvassa on tyttö taikapallon sisällä, ja pallo on tähtiä täyn...

Ilmastonmuutosta käsittelevässä jutussa mikkeliläislähtöinen tutkija Heta Heiskanen sanoo, että jokaisella on valta vaikuttaa. Helsingin yliopiston ympäristötutkija, kirjailija, teologian tohtori Panu Pihkala kannustaa ihmisiä puhumaan ympäristöahdistuksesta – hän pokkasi vastikään Kansanvalistusseuran sivistyspalkinnon.

Kauneimmat joululaulut lauletaan taas - hallintopastori Eija Juuma on tuntenut olevansa pyhän äärellä pubissa, kun miehet nousivat seisomaan joululaulua laulaessaan. Mitä joulu merkitsee Eijalle ja muutamalle muulle mikkeliläiselle? Eläkeläinen Ulla-Maija Suunniittu, Xamkin viestintä- ja markkinointipäällikkö Tiivi Pukkila-Nupponen, visualisti Anne ”Astuvan Amatsoni ” Mäkeläinen ja teatteri-ilmaisun ohjaaja Esko Korpelainen kertovat omat joulutarinansa.

***

Kolahtiko Polku jo postiluukusta? Polku on luettavissa myös sähköisesti www.mikkelintuomiokirkkoseurakunta.fi/etusivu/polku

Jos postiluukussasi on mainoskielto, voit tilata Polku-lehden erikseen postitettuna – laita meille meiliä katja.valtanen@evl.fi , viestiä tai soita (0400 143 277), niin toimitamme Polun nimelläsi kotiisi kuudesti vuodessa

Ja tietysti vielä huomio huomio! Etsimme kiinnostavia ihmisiä ja ilmiöitä. Seuraavan Polku-lehden teema on Auttaminen on ihanaa – KUKA TULI MIELEESI? ONKO SINUA AUTETTU? Toivomme vinkkejä, ajatuksia, palautetta ja kysymyksiä, joita on sinun mielestäsi selvitettävä. Ollaan kuulolla!

mervi.sensio@evl.fi , tai whatsappaa tai soita 0400 143 278, Kiitos.

2018-11-29 10:40:00.0